9/2

Idag har det varit en skön dag i skolan. Började halv 10 men teater/dans/musik förestälning. Efter det hade vi historia i typ en timme med bästa humanistklassen! :D Sen mat på torggrillen med Lovisa och Nadja eftersom ugnarna på skolan hade exploderat?? haha sist engelska som vi fick sluta tidigare från så att jag kunde ta en tidigare buss hem :D Hur skön dag som helst. Efter skolan har jag ridit och nu pluggar jag no!
Imorgon fyller jag år :D wehoo !


Har visat denna bilden innan men visar den igen. Det är den teckningen som jag är mest nöjd med av alla jag har ritat! gillar den jättemycket! Har också köpt en ram till den så nu står den fint på mitt rum :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0